de zaal was bedroevend
de zaal was bedroevend
heel ver lopen met kleintjes
heel ver lopen met kleintjes
Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 18 maart 2025 13:06
Corrie Van Wijk
is naar K3
geweest op15 maart 2025
Lees wat Corrie Van Wijk schreef over TopTicketshop
Beoordeling van Corrie Van Wijk over TopTicketshop
jammer dat ik vorig jaar een kaartje heb gekocht en op rij 15 zit terwijl ingelaste concerten nog droomstoelen aanbieden voor veel goedkoper voel me bekocht en dom
Jammer dat ik vorig jaar een kaartje heb gekocht en op rij 15 zit terwijl ingelaste concerten nog droomstoelen aanbieden voor veel goedkoper voel me bekocht en dom
ga nooit meer via jullie bestellen wat een domme fout van mijzelf vorig jaar kaartjes zat als je weet waar je moet wezen studio 100
Ga nooit meer via jullie bestellen wat een domme fout van mijzelf vorig jaar kaartjes zat als je weet waar je moet wezen studio 100
Reactie van Topticketshop:
Beste Corrie, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets.
Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
Beste Corrie, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets.
Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop