• Supertof! Supertof!
    Goed georganiseerd. Enkel het aankopen van het parkeerticket op voorhand was voor velen nieT gelukt wat onnodig aanschuiven veroorzaakte. Misschien iets duidelijker voor de afronding van aankoop tickets nog eens aangeven? Goed georganiseerd. Enkel het aankopen van het parkeerticket op voorhand was voor velen nieT gelukt wat onnodig aanschuiven veroorzaakte. Misschien iets duidelijker voor de afronding van aankoop tickets nog eens aangeven?
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 28 april 2025 22:33
    Anoniem

    is naar K3 geweest op 26 april 2025

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Top! Top!
    Top! Top!
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Swingend Swingend
    Het was een feestje voor de kleintjes!! Het was een feestje voor de kleintjes!!
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 23 april 2025 14:59
    Jenita Reinders

    is naar K3 geweest op19 april 2025

    Lees wat Jenita Reinders schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Jenita Reinders over TopTicketshop

    Goed Goed
    Dit was prima! Dit was prima!
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Kindje gelukkig Kindje gelukkig
    Kindje gelukkig ! Kindje gelukkig !
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 28 april 2025 20:01
    Linde Cyffers

    is naar K3 geweest op26 april 2025

    Lees wat Linde Cyffers schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Linde Cyffers over TopTicketshop

    Veel te duur gekocht Veel te duur gekocht
    Veel te duur gekocht , maar anders had ik geen goede plaatsen meer voor de dochter Veel te duur gekocht , maar anders had ik geen goede plaatsen meer voor de dochter
    Reactie van Topticketshop: Beste Linde, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Linde, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Show was prachtig Show was prachtig
    De zogezegd droomplaatsen op de parterre zijn absoluut niet geschikt voor kleine kinderen. Het waren gewone stoelen maar kinderen kunnen niets zien omdat ze te klein zijn. Achteraf gezien zijn de goedkopere plaatsen in de tribune beter voor hen. Dan zien ze tenminste iets De zogezegd droomplaatsen op de parterre zijn absoluut niet geschikt voor kleine kinderen. Het waren gewone stoelen maar kinderen kunnen niets zien omdat ze te klein zijn. Achteraf gezien zijn de goedkopere plaatsen in de tribune beter voor hen. Dan zien ze tenminste iets
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 28 april 2025 18:08
    Anoniem

    is naar K3 geweest op 26 april 2025

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Heel duur Heel duur
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Misleidende site, slechte plaatsen voor veel te veel geld. Misleidende site, slechte plaatsen voor veel te veel geld.
    Ik had in november al tickets gekocht via TopTicketShop voor K3 Zeesterren. Ik wist niet dat dit een doorverkoopsite was. Tribune Rang 1, rij 6, dat klinkt oké, maar in werkelijkheid zat ik helemaal rechts achteraan, ver weg van het podium dat helemaal links opgesteld was. We zagen letterlijk niets, alleen de zijkant van K3 in de verte. Voor 64 euro per ticket had ik véél beter verwacht en zeker omdat ik vroeg was met het bestellen… Ze beweren dat ze altijd de beste plekken geven, maar dat is niet waar: een maand voor de show zag ik op hun eigen site nog betere tribuneplaatsen én droomstoelen te koop. Die waren bij niet beschikbaar. Ze houden die plekken gewoon achter om later te verkopen. Ik had evengoed op de dag zelf nog kunnen boeken bij Studio 100 voor zo’n plaatsen en voor 38euro. Echt superjammer en een heel grote teleurstelling, zeker omdat ik speciaal voor mijn zusje met beperking zo dichtbij mogelijk wilde zitten. Dit weet ik nu wel. Nooit meer TopTicketShop! Ik had in november al tickets gekocht via TopTicketShop voor K3 Zeesterren. Ik wist niet dat dit een doorverkoopsite was. Tribune Rang 1, rij 6, dat klinkt oké, maar in werkelijkheid zat ik helemaal rechts achteraan, ver weg van het podium dat helemaal links opgesteld was. We zagen letterlijk niets, alleen de zijkant van K3 in de verte. Voor 64 euro per ticket had ik véél beter verwacht en zeker omdat ik vroeg was met het bestellen… Ze beweren dat ze altijd de beste plekken geven, maar dat is niet waar: een maand voor de show zag ik op hun eigen site nog betere tribuneplaatsen én droomstoelen te koop. Die waren bij niet beschikbaar. Ze houden die plekken gewoon achter om later te verkopen. Ik had evengoed op de dag zelf nog kunnen boeken bij Studio 100 voor zo’n plaatsen en voor 38euro. Echt superjammer en een heel grote teleurstelling, zeker omdat ik speciaal voor mijn zusje met beperking zo dichtbij mogelijk wilde zitten. Dit weet ik nu wel. Nooit meer TopTicketShop!
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 27 april 2025 11:37
    Anoniem

    is naar K3 geweest op 26 april 2025

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    / /
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: