Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 5 december 2022 17:48
Lucy Van der Linden
is naar Daniel Arends
geweest op3 december 2022
Lees wat Lucy Van der Linden schreef over TopTicketshop
Beoordeling van Lucy Van der Linden over TopTicketshop
Genaaid. Zwaar kloten
Genaaid. Zwaar kloten
Ik ben echt niet tevreden over jullie. Het kaartje van Daniël Arends kost 25 euro en ik heb bij jullie 59 euro betaald. Meer dan het dubbele. Echt een waanzinnig kloten streek. Dat jullie iets meer vragen … prima maar niet meer dan het dubbele wat zo’n kaartje waard is. Ga nooit meer bij jullie een ticket kopen en zal jullie ook niet aanraden bij vrienden, kennissen en vreemden.
Maar goed… ik kan wel boos hier doen maar jullie halen jullie schouders op en gaaan gewoon verder met de mensen afzetten.
Hartelijke groet, Lucy
Ik ben echt niet tevreden over jullie. Het kaartje van Daniël Arends kost 25 euro en ik heb bij jullie 59 euro betaald. Meer dan het dubbele. Echt een waanzinnig kloten streek. Dat jullie iets meer vragen … prima maar niet meer dan het dubbele wat zo’n kaartje waard is. Ga nooit meer bij jullie een ticket kopen en zal jullie ook niet aanraden bij vrienden, kennissen en vreemden.
Maar goed… ik kan wel boos hier doen maar jullie halen jullie schouders op en gaaan gewoon verder met de mensen afzetten.
Hartelijke groet, Lucy
Reactie van Topticketshop:
Beste Lucy,
Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Martijn
Topticketshop
Beste Lucy,
Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Martijn
Topticketshop