Super gelachen
Super gelachen
Zoals we gewent zijn van Bert Visscher super hilarische show, veel gelachen.
Zoals we gewent zijn van Bert Visscher super hilarische show, veel gelachen.
Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 28 november 2023 07:18
Anoniem
is naar Bert Visscher geweest op 25 november 2023
Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop
Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop
Misleidend
Misleidend
Dit bedrijf doet aan doorverkochte kaartjes waar ik niet van op de hoogte was. Ipv €109 voor 3 kaartjes heb ik €219 betaald. De gekozen zitplaatsen klopte ook niet, we kregen stoelen helemaal aan de zijkant en die had ik niet uitgekozen. Voor mij geen topticketshop meer.
Dit bedrijf doet aan doorverkochte kaartjes waar ik niet van op de hoogte was. Ipv €109 voor 3 kaartjes heb ik €219 betaald. De gekozen zitplaatsen klopte ook niet, we kregen stoelen helemaal aan de zijkant en die had ik niet uitgekozen. Voor mij geen topticketshop meer.
Reactie van Topticketshop:
Beste klant,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
U heeft bij ons besteld 3 1ste rang kaarten sectie balkon rij 1. Deze kaarten heeft u ook ontvangen. Het kan zijn dat u dus aan de zijkant van rij 1 zat. Waarom dacht u dat u niet aan de zijkant zou zitten. Dit stond niet in de bestelling. Wij proberen altijd kaarten in het midden te leveren maar die waren helaas al vergeven aan andere klanten op het moment dat u bestelde.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop
Beste klant,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
U heeft bij ons besteld 3 1ste rang kaarten sectie balkon rij 1. Deze kaarten heeft u ook ontvangen. Het kan zijn dat u dus aan de zijkant van rij 1 zat. Waarom dacht u dat u niet aan de zijkant zou zitten. Dit stond niet in de bestelling. Wij proberen altijd kaarten in het midden te leveren maar die waren helaas al vergeven aan andere klanten op het moment dat u bestelde.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop