Jammer dat ik ruim 120 Euro heb betaald voor kaarten die eigenlijk 65 Euro kostten.
Jammer dat ik ruim 120 Euro heb betaald voor kaarten die eigenlijk 65 Euro kostten.
Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 12 juni 2024 09:14
Kirsten Beukering
is naar Anouk
geweest op1 juni 2024
Lees wat Kirsten Beukering schreef over TopTicketshop
Beoordeling van Kirsten Beukering over TopTicketshop
Te duur en onzeker over de plaatsen
Te duur en onzeker over de plaatsen
Ik zou niet opnieuw kaarten bestellen, De kaarten kwamen laat en veel te veel betaald. Was ook niet duidelijk of de plaatsen bij elkaar waren.
Ik zou niet opnieuw kaarten bestellen, De kaarten kwamen laat en veel te veel betaald. Was ook niet duidelijk of de plaatsen bij elkaar waren.
Reactie van Topticketshop:
Beste Kirsten,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Onze zitplaatsen zijn altijd naast elkaar tenzij er expliciet bijstaat dat de stoelen niet aangrenzend zijn.
De tickets worden laat geleverd door de organistatie dat is ook buiten onze macht om.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop
Beste Kirsten,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Onze zitplaatsen zijn altijd naast elkaar tenzij er expliciet bijstaat dat de stoelen niet aangrenzend zijn.
De tickets worden laat geleverd door de organistatie dat is ook buiten onze macht om.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop