top had alle dagen wel gewild!
top had alle dagen wel gewild!
Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 4 juni 2024 11:30
Monique de Bruin
is naar Anouk
geweest op31 mei 2024
Lees wat Monique de Bruin schreef over TopTicketshop
Beoordeling van Monique de Bruin over TopTicketshop
Prima geregeld, alleen ik ben zaterdag geweest, ipv vrijdag. had vrijdag bruiloft en helaas de kaartjes niet meer kunnen verkopen.... dus hele dure kaarten van zaterdag...
Prima geregeld, alleen ik ben zaterdag geweest, ipv vrijdag. had vrijdag bruiloft en helaas de kaartjes niet meer kunnen verkopen.... dus hele dure kaarten van zaterdag...
Kaarten laat binnen en niet meer kunnen verkopen! geld kwijt
Kaarten laat binnen en niet meer kunnen verkopen! geld kwijt
Reactie van Topticketshop:
Beste moniquede,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop
Beste moniquede,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop