Viel een beetje tegen,
Viel een beetje tegen,
Ben nu 3x naar een concert geweest en het is veel en te vaak hetzelfde. Dezelfde stukken, dezelfde grappen. Enige nieuwe was die kleine meid die er nu bij was.
Ik vind het bedrag te hoog om steeds hetzelfde te zien.
Ben nu 3x naar een concert geweest en het is veel en te vaak hetzelfde. Dezelfde stukken, dezelfde grappen. Enige nieuwe was die kleine meid die er nu bij was.
Ik vind het bedrag te hoog om steeds hetzelfde te zien.
Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 19 december 2023 16:34
Gertie Spanjer
is naar Andre Rieu
geweest op16 december 2023
Lees wat Gertie Spanjer schreef over TopTicketshop
Beoordeling van Gertie Spanjer over TopTicketshop
Voor wat betreft de service en tijdig leveren van de kaarten geen klagen
Voor wat betreft de service en tijdig leveren van de kaarten geen klagen
Ik zag op het ticket een prijs staan van 129 euro. Ik moest er 199 euro voor betalen. Dat vind ik niet prettig en voel me dan ook een beetje belazerd.
Ik zag op het ticket een prijs staan van 129 euro. Ik moest er 199 euro voor betalen. Dat vind ik niet prettig en voel me dan ook een beetje belazerd.
Reactie van Topticketshop:
Beste Gertie,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop
Beste Gertie,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop