Top
Top
Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 3 november 2023 17:08
Bart Baaten
is naar Ton Kas
geweest op2 november 2023
Lees wat Bart Baaten schreef over TopTicketshop
Beoordeling van Bart Baaten over TopTicketshop
Bar slecht
Bar slecht
Zou 1 week vooraf tickets krijgen,niet gehad!
Zitplaats stond niet goed vermeld en tot overmaat van ramp hadden andere mensen via officiële kassa ook dezelfde stoelnummers als ons uitgeprinte stoelnummers!
Wij hebben 59 euro betaald ipv aan de kassa 23,50
Daar mag je wel iets meer van verwachten
Zeer ontevreden, slechte reclame voor jullie
Bart Baaten Meierijhoeven 85. 5244HT Rosmalen
Ben benieuwd of jullie deze revieuw plaatsen!
Zou 1 week vooraf tickets krijgen,niet gehad!
Zitplaats stond niet goed vermeld en tot overmaat van ramp hadden andere mensen via officiële kassa ook dezelfde stoelnummers als ons uitgeprinte stoelnummers!
Wij hebben 59 euro betaald ipv aan de kassa 23,50
Daar mag je wel iets meer van verwachten
Zeer ontevreden, slechte reclame voor jullie
Bart Baaten Meierijhoeven 85. 5244HT Rosmalen
Ben benieuwd of jullie deze revieuw plaatsen!
Reactie van Topticketshop:
Beste Bart,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop
Beste Bart,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop