Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 25 april 2023 09:30
Iris Akkerhuis
is naar K3
geweest op3 mei 2023
Lees wat Iris Akkerhuis schreef over TopTicketshop
Beoordeling van Iris Akkerhuis over TopTicketshop
Zeer slechte service
Zeer slechte service
Zojuist heb ik gebeld met jullie klantenservice maar dat verliep niet erg prettig.
Ik heb via jullie kaarten gekocht voor K3 dit zou plaat vinden op 10 april maar dat is geannuleerd. Ik ben hier niet van op de hoogte gesteld door topticket dus ik stond op de dag zelf voor niks in Eindhoven.
Vervolgens hebben jullie er 9 dagen over gedaan om te laten weten hoe ik mijn geld kon terug krijgen. In te tussentijd heb ik meerder keren gebeld.
Op 19 april sturen jullie een mail dat er een nieuwe datum (3 mei) is waarop ik niet kan en ik heb 2 dagen de tijd om te reageren als ik mijn geld terug wil (t/m 21 april).
Wegens omstandigheden is dit niet gelukt. Vervolgens bel ik zojuist de klantenservice en is er niks meer mogelijk. Tevens word ik op zo een manier te woord gestaan dat ik dat niet prettig vond. Het was bijna de toon van helaas pindakaas.
De situatie is nu dat wij niet naar k3 kunnen en ook nog ons geld kwijt zijn voor hele dure kaarten.
Ik wil heel graag m’n geld terug zodat ik nieuwe kaartjes kan kopen voor m’n kinderen!!!!
Tot op heden is het niet opgelost!!!
Zojuist heb ik gebeld met jullie klantenservice maar dat verliep niet erg prettig.
Ik heb via jullie kaarten gekocht voor K3 dit zou plaat vinden op 10 april maar dat is geannuleerd. Ik ben hier niet van op de hoogte gesteld door topticket dus ik stond op de dag zelf voor niks in Eindhoven.
Vervolgens hebben jullie er 9 dagen over gedaan om te laten weten hoe ik mijn geld kon terug krijgen. In te tussentijd heb ik meerder keren gebeld.
Op 19 april sturen jullie een mail dat er een nieuwe datum (3 mei) is waarop ik niet kan en ik heb 2 dagen de tijd om te reageren als ik mijn geld terug wil (t/m 21 april).
Wegens omstandigheden is dit niet gelukt. Vervolgens bel ik zojuist de klantenservice en is er niks meer mogelijk. Tevens word ik op zo een manier te woord gestaan dat ik dat niet prettig vond. Het was bijna de toon van helaas pindakaas.
De situatie is nu dat wij niet naar k3 kunnen en ook nog ons geld kwijt zijn voor hele dure kaarten.
Ik wil heel graag m’n geld terug zodat ik nieuwe kaartjes kan kopen voor m’n kinderen!!!!
Tot op heden is het niet opgelost!!!
Reactie van Topticketshop:
Beste Iris,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop
Beste Iris,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop