• Goede zang en leuk ondersteund door het verhaal Goede zang en leuk ondersteund door het verhaal
    Enthousiaste en vrolijke mensen die een leuke sfeer neerzetten Enthousiaste en vrolijke mensen die een leuke sfeer neerzetten
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 18 maart 2025 17:56
    Anoniem

    is naar K3 geweest op 15 maart 2025

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Hele dure kaarten voor zo bleek goedkope plekken Hele dure kaarten voor zo bleek goedkope plekken
    Te dure kaarten, verder was de informatie heel duidelijk en helder Te dure kaarten, verder was de informatie heel duidelijk en helder
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Erg leuk concert, maar voor kinderen weinig zicht op het podium Erg leuk concert, maar voor kinderen weinig zicht op het podium
    Concert was top; het was een leuke show! De kinderen zagen echter weinig; alle vloerzitplaatsen waren op hetzelfde niveau. Er waren geen schermen; dan had dit ondervangen kunnen worden. Concert was top; het was een leuke show! De kinderen zagen echter weinig; alle vloerzitplaatsen waren op hetzelfde niveau. Er waren geen schermen; dan had dit ondervangen kunnen worden.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 18 maart 2025 17:32
    Menda Jansen

    is naar K3 geweest op15 maart 2025

    Lees wat Menda Jansen schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Menda Jansen over TopTicketshop

    Prima! Prima!
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • de zaal was bedroevend de zaal was bedroevend
    heel ver lopen met kleintjes heel ver lopen met kleintjes
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 18 maart 2025 13:06
    Corrie Van Wijk

    is naar K3 geweest op15 maart 2025

    Lees wat Corrie Van Wijk schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Corrie Van Wijk over TopTicketshop

    jammer dat ik vorig jaar een kaartje heb gekocht en op rij 15 zit terwijl ingelaste concerten nog droomstoelen aanbieden voor veel goedkoper voel me bekocht en dom Jammer dat ik vorig jaar een kaartje heb gekocht en op rij 15 zit terwijl ingelaste concerten nog droomstoelen aanbieden voor veel goedkoper voel me bekocht en dom
    ga nooit meer via jullie bestellen wat een domme fout van mijzelf vorig jaar kaartjes zat als je weet waar je moet wezen studio 100 Ga nooit meer via jullie bestellen wat een domme fout van mijzelf vorig jaar kaartjes zat als je weet waar je moet wezen studio 100
    Reactie van Topticketshop: Beste Corrie, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Corrie, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Te commercieel Te commercieel
    De show is op zich leuk maar ik vind dat er weinig contact is met het publiek alles gaat op de automatische piloot zingen dansen omkleden volgende en zodra ze klaar zijn zwaaien en door De show is op zich leuk maar ik vind dat er weinig contact is met het publiek alles gaat op de automatische piloot zingen dansen omkleden volgende en zodra ze klaar zijn zwaaien en door
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 18 maart 2025 17:37
    Anoniem

    is naar K3 geweest op 15 maart 2025

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Veel te veel betaald Veel te veel betaald
    Dat jullie geld verdienen prima maar om kaarten van 38 euro te verkopen voor 64 euro en ook nog 19.50 bemiddelingskosten nou dat gaat me te ver de duurste kaarten waren 46 euro dan zat je op de eerste rij nu op rang 1 rij 10 sorry dit was de eerste keer maar nooit meer ik heb het pas gezien nadat ik de kaarten al gekocht had dus zelf niet goed opgelet Dat jullie geld verdienen prima maar om kaarten van 38 euro te verkopen voor 64 euro en ook nog 19.50 bemiddelingskosten nou dat gaat me te ver de duurste kaarten waren 46 euro dan zat je op de eerste rij nu op rang 1 rij 10 sorry dit was de eerste keer maar nooit meer ik heb het pas gezien nadat ik de kaarten al gekocht had dus zelf niet goed opgelet
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • De meiden zijn top De meiden zijn top
    Helaas was het voor de kinderen op de zitplaatsen K3 niet goed te zien en zijn we aan de zijkant gaan staan . Dat vond ik wel echt heel jammer . Een aandachtspunt hier voor zou fijn zijn voor de kinderen Helaas was het voor de kinderen op de zitplaatsen K3 niet goed te zien en zijn we aan de zijkant gaan staan . Dat vond ik wel echt heel jammer . Een aandachtspunt hier voor zou fijn zijn voor de kinderen
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 18 maart 2025 17:15
    Ginger Van Loo

    is naar K3 geweest op15 maart 2025

    Lees wat Ginger Van Loo schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Ginger Van Loo over TopTicketshop

    Snelle service Snelle service
    Goed geïnformeerd over de show Goed geïnformeerd over de show
    Reactie van Topticketshop: Beste GingerVan, Bedankt voor de leuke review en het delen van de superleuke fotos! Wij zullen ze plaatsen op de site! Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste GingerVan, Bedankt voor de leuke review en het delen van de superleuke fotos! Wij zullen ze plaatsen op de site! Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: