• Heel goed gezongen en geamuseerd met humor. Heel goed gezongen en geamuseerd met humor.
    Een hele mooie leuke musical.met een lach en een traan .met de bekende nummers van Rob de Nijs, die zeer goed worden neer gezet en gezongen. Een Top Musical. Een hele mooie leuke musical.met een lach en een traan .met de bekende nummers van Rob de Nijs, die zeer goed worden neer gezet en gezongen. Een Top Musical.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 10 september 2025 13:48
    Anoniem

    is naar Malle Babbe geweest op 7 september 2025

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Goede service.goedkope tickets maar volgens afspraak. Goede service.goedkope tickets maar volgens afspraak.
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Erg leuk. Geluid goed gedoseerd Erg leuk. Geluid goed gedoseerd
    Alles was een fijne wrvaring. Decor, dans, muziek en de geluidsweergave terwijll wij toch op de 3e rij zaten. Alles was een fijne wrvaring. Decor, dans, muziek en de geluidsweergave terwijll wij toch op de 3e rij zaten.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 8 september 2025 18:54
    Jannie Hoen

    is naar Malle Babbe geweest op7 september 2025

    Lees wat Jannie Hoen schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Jannie Hoen over TopTicketshop

    Ok Ok
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Musical geweldig, tickets ondermaats! Musical geweldig, tickets ondermaats!
    De musical was fantastisch, de tickets aangekocht via ticketshop: schandalig duur! Om dan slechte plaatsen te hebgg bv en! De musical was fantastisch, de tickets aangekocht via ticketshop: schandalig duur! Om dan slechte plaatsen te hebgg bv en!
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 29 september 2025 19:41
    Dianne Van beek

    is naar Malle Babbe geweest op27 september 2025

    Lees wat Dianne Van beek schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Dianne Van beek over TopTicketshop

    Veel te veel betaald Veel te veel betaald
    Ik heb 99€ per ticket betaald. Voor een plaats waar je bijna niks zag! Ik heb 99€ per ticket betaald. Voor een plaats waar je bijna niks zag!
    Reactie van Topticketshop: Beste Dianne, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Dianne, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Geweldig. Geweldig.
    Erg leuke musical, mijn schoonmoeder en ik hebben genoten! Erg leuke musical, mijn schoonmoeder en ik hebben genoten!
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 9 september 2025 21:59
    Anoniem

    is naar Malle Babbe geweest op 7 september 2025

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Prima Prima
    Gied Gied
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Slechte service ticketshop Slechte service ticketshop
    Ik kreeg na de aankoop de diagnose kanker. Waarvoor ik nu in de chemokuur zit. Ticketshop weiger de mij om een volgende datum te geven of de kaarten terug te nemen met als reden dat de voorstelling niet uitverkocht was en zij de kaarten niet kwijt kunnen. Slechte zaak om in dit soort situaties de klant te laten VALLEN, de jongeman aan de lijn heeft nog van alles geprobeerd maar het management bleef volhardend nee zeggen. IK BESTEL NOOIT MEER VIa DIT BEDRIJF Ik kreeg na de aankoop de diagnose kanker. Waarvoor ik nu in de chemokuur zit. Ticketshop weiger de mij om een volgende datum te geven of de kaarten terug te nemen met als reden dat de voorstelling niet uitverkocht was en zij de kaarten niet kwijt kunnen. Slechte zaak om in dit soort situaties de klant te laten VALLEN, de jongeman aan de lijn heeft nog van alles geprobeerd maar het management bleef volhardend nee zeggen. IK BESTEL NOOIT MEER VIa DIT BEDRIJF
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 9 september 2025 07:44
    Anoniem

    is naar Malle Babbe geweest op 7 september 2025

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Slechte service Slechte service
    Ik kreeg na de aankoop de diagnose kanker. Waarvoor ik nu in de chemokuur zit. Ticketshop weiger de mij om een volgende datum te geven of de kaarten terug te nemen met als reden dat de voorstelling niet uitverkocht was en zij de kaarten niet kwijt kunnen. Slechte zaak om in dit soort situaties de klant te laten VALLEN, de jongeman aan de lijn heeft nog van alles geprobeerd maar het management bleef volhardend nee zeggen. IK BESTEL NOOIT MEER VIa DIT BEDRIJF Ik kreeg na de aankoop de diagnose kanker. Waarvoor ik nu in de chemokuur zit. Ticketshop weiger de mij om een volgende datum te geven of de kaarten terug te nemen met als reden dat de voorstelling niet uitverkocht was en zij de kaarten niet kwijt kunnen. Slechte zaak om in dit soort situaties de klant te laten VALLEN, de jongeman aan de lijn heeft nog van alles geprobeerd maar het management bleef volhardend nee zeggen. IK BESTEL NOOIT MEER VIa DIT BEDRIJF
    Reactie van Topticketshop: Beste [naam klant], Allereerst willen wij u ontzettend veel sterkte wensen met uw gezondheid en de zware behandeling die u momenteel ondergaat. Het spijt ons zeer te horen dat u in deze moeilijke situatie ook nog teleurgesteld bent in ons beleid rondom tickets. Wij begrijpen uw gevoel helemaal. Toch zijn wij helaas gebonden aan dezelfde regels als alle andere ticketorganisaties: eenmaal gekochte tickets kunnen niet worden geannuleerd of omgezet naar een andere datum. Dit komt omdat tickets altijd aan een specifieke datum en stoel zijn gekoppeld en daardoor niet opnieuw in de verkoop kunnen worden gebracht zoals bij andere producten. Wij begrijpen dat dit in uw situatie extra hard aankomt en hadden u graag anders willen helpen. Wij hopen op uw begrip en wensen u veel kracht en beterschap toe. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste [naam klant], Allereerst willen wij u ontzettend veel sterkte wensen met uw gezondheid en de zware behandeling die u momenteel ondergaat. Het spijt ons zeer te horen dat u in deze moeilijke situatie ook nog teleurgesteld bent in ons beleid rondom tickets. Wij begrijpen uw gevoel helemaal. Toch zijn wij helaas gebonden aan dezelfde regels als alle andere ticketorganisaties: eenmaal gekochte tickets kunnen niet worden geannuleerd of omgezet naar een andere datum. Dit komt omdat tickets altijd aan een specifieke datum en stoel zijn gekoppeld en daardoor niet opnieuw in de verkoop kunnen worden gebracht zoals bij andere producten. Wij begrijpen dat dit in uw situatie extra hard aankomt en hadden u graag anders willen helpen. Wij hopen op uw begrip en wensen u veel kracht en beterschap toe. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: