• Geweldig Geweldig
    Fantastisch Fantastisch
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 26 juli 2025 16:16
    Mario Smeets

    is naar Andre Rieu geweest op17 juli 2025

    Lees wat Mario Smeets schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Mario Smeets over TopTicketshop

    Goed Goed
    Op tijd mijn tickets gekregen. Op tijd mijn tickets gekregen.
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Suprerleuke avond ! Suprerleuke avond !
    Puike en probleemloze organisatie. Enkele rcyra schermen zouden top zijn, vooral voor de blokken B en C Puike en probleemloze organisatie. Enkele rcyra schermen zouden top zijn, vooral voor de blokken B en C
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 26 juli 2025 15:32
    Anoniem

    is naar Andre Rieu geweest op 17 juli 2025

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Probleemloze reservering Probleemloze reservering
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Niets gezien Niets gezien
    Veel van hetzelfde en een zeer slechte stoel bija 4 uur op moeten zitten. Zeker een goedkope zitplaats en ik ben groot geen zicht op het podium. Eens maar nooit meer. Wel een pluim voor de organisatie en de entourage. Maar 70 euro pp vindt ik dan teveel. Ga de volgende keer eens naar de bioscoop. Veel van hetzelfde en een zeer slechte stoel bija 4 uur op moeten zitten. Zeker een goedkope zitplaats en ik ben groot geen zicht op het podium. Eens maar nooit meer. Wel een pluim voor de organisatie en de entourage. Maar 70 euro pp vindt ik dan teveel. Ga de volgende keer eens naar de bioscoop.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 26 juli 2025 21:41
    Ronald Advies&Rijinstructie

    is naar Andre Rieu geweest op17 juli 2025

    Lees wat Ronald Advies&Rijinstructie schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Ronald Advies&Rijinstructie over TopTicketshop

    Prima geregeld Prima geregeld
    Was allemaal echt goed geregeld. Vond wel achteraf gezien de vergoeding erg hoog. Normaal 2 kaarten 140 euro nu 170 euro Was allemaal echt goed geregeld. Vond wel achteraf gezien de vergoeding erg hoog. Normaal 2 kaarten 140 euro nu 170 euro
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Had beter gekund lammert schermen meer naar achter en geluid aan passen Had beter gekund lammert schermen meer naar achter en geluid aan passen
    Er waren te min schermen vanachter en het geluid kwam niet goed door, jammer bij momenten hoorde je bijna niet had beter gekund Er waren te min schermen vanachter en het geluid kwam niet goed door, jammer bij momenten hoorde je bijna niet had beter gekund
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 26 juli 2025 19:29
    Rita Kennes

    is naar Andre Rieu geweest op17 juli 2025

    Lees wat Rita Kennes schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Rita Kennes over TopTicketshop

    Niets op aan te merken Niets op aan te merken
    Heel goed geregeld Heel goed geregeld
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Klote Klote
    Niet kunnen gaan wegens sterfgeval familie Niet kunnen gaan wegens sterfgeval familie
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 26 juli 2025 18:47
    Wilma Spierings

    is naar Andre Rieu geweest op17 juli 2025

    Lees wat Wilma Spierings schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Wilma Spierings over TopTicketshop

    Schandalig Schandalig
    Gebeld of jullie de kaartjes terug wilde kopen omdat de man van mijn zus terminaal lag .maar jullie deden dit nieT Nu snap ik wel waarom jullie dit niet deden wij hebben veel meer voor t kaartje betaald .dit kaartje hadden jullie ONS al voor t dubbele verkocht dus voor jullie geen winst Dat ik t dubbele heb betaald maakte ons niet uit had ik er graag voor over En ons hoofd stond er niet naar om de kaartjes te verkopen . Vind dit schandalig er zijn ook uitzonderingen Ik vind dit niet menselijk en zal nooit meer kaartjes kopen via jullie schandalig zo ga je niet met mensen om Gebeld of jullie de kaartjes terug wilde kopen omdat de man van mijn zus terminaal lag .maar jullie deden dit nieT Nu snap ik wel waarom jullie dit niet deden wij hebben veel meer voor t kaartje betaald .dit kaartje hadden jullie ONS al voor t dubbele verkocht dus voor jullie geen winst Dat ik t dubbele heb betaald maakte ons niet uit had ik er graag voor over En ons hoofd stond er niet naar om de kaartjes te verkopen . Vind dit schandalig er zijn ook uitzonderingen Ik vind dit niet menselijk en zal nooit meer kaartjes kopen via jullie schandalig zo ga je niet met mensen om
    Reactie van Topticketshop: Beste Wilma, Allereerst willen we zeggen dat we het heel erg vinden om te horen in wat voor moeilijke en verdrietige situatie u zich bevindt. We begrijpen dat dit voor u en uw familie een zware tijd is. Toch moeten we u helaas bevestigen dat, net als bij alle ticketbureaus wereldwijd, tickets met een vaste datum niet geannuleerd of teruggekocht kunnen worden. Dit is een standaardregel, omdat het ticket gebonden is aan een specifieke datum en artiest. Hierdoor kunnen wij, ook in uitzonderlijke omstandigheden, geen uitzondering maken zonder dat dit voor alle klanten gevolgen zou hebben. We realiseren ons dat dit een teleurstellend bericht voor u is, zeker gezien de omstandigheden. We hopen op uw begrip, ook al begrijpen we dat dit niet wegneemt hoe moeilijk het voor u nu is. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Wilma, Allereerst willen we zeggen dat we het heel erg vinden om te horen in wat voor moeilijke en verdrietige situatie u zich bevindt. We begrijpen dat dit voor u en uw familie een zware tijd is. Toch moeten we u helaas bevestigen dat, net als bij alle ticketbureaus wereldwijd, tickets met een vaste datum niet geannuleerd of teruggekocht kunnen worden. Dit is een standaardregel, omdat het ticket gebonden is aan een specifieke datum en artiest. Hierdoor kunnen wij, ook in uitzonderlijke omstandigheden, geen uitzondering maken zonder dat dit voor alle klanten gevolgen zou hebben. We realiseren ons dat dit een teleurstellend bericht voor u is, zeker gezien de omstandigheden. We hopen op uw begrip, ook al begrijpen we dat dit niet wegneemt hoe moeilijk het voor u nu is. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: